Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Комарова 23-25

вул. Котляревського, 5

(050) 374-06-74

(0372) 90-12-92

office@langate.ua

langate_support

Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет

Про компанію Лангейт

Історія

Місія

Контакти

Історія компанії Лангейт

2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001

Запроваджено нову енергонезалежну технологію підключення

Абонентам Лангейт стає доступна нова технологія підключення PON. Це персональний доступ до мережі Інтернет без втрат по оптовоколонному кабелю.

Запуск тарифного плану на швидкості до 200 Мб/с.

Компанія Лангейт вводить нові стандарти якості інтернет-підключення. Новий тарифний план «Космічний» на швидкості до 200 Мб/с по технології підключення PON набуває популярності завдяки якості з'єднання, простоті підключення та економічності користування. Однією з переваг користування даним тарифним планом є постійний доступ до ресурсу Інтернет навіть з відсутністю коштів на балансі.

Надання послуг інтернет-телефонії.

Створення програмного продукту для аварійно-технічної служби 1580.

Будівництво мережі відеокамер спостереження під програмою «Безпечне місто».

Натисніть на фотографію, щоб побачити її у повному розмірі

Будівництво корпоративної мережі паспортних столів біометричних паспортів.

Відкриття офісів по обслуговуванню абонентів в м.Хотин та м. Заставна.

Продовжується будівництво оптоволоконних ліній в Заставнівському, Глибоцькому, Сторожинецькому та Хотинському районах.

Відміна мінусового балансу в абонентів.

Впроваджено нову систему оплати послуги. Відтепер абонент сплачує за реальне користування послугою Інтернет, не накопичуючи від'ємний баланс.

Спільний бандл Лангейт+Divan.TV.

Лангейт починає співпрацю з популярним ресурсом Divan.TV для надання спільної пропозиції абонентам. Розширивши пакетування каналів телебачення, компанія могла задовільнити інтереси широкого кола користувачів.

Натисніть на фотографію, щоб побачити її у повному розмірі

Рекламний ролик на ТБ для акції “Літній Бум”.

Для маштабної акції “Літній БУМ” розроблено рекламний ролик для телебачення в співпраці з РІА “УКРМедіа”.
До участі в зйомках залучаються компанія “АСС” (виготовлення аудіоролика), танцювальна студія Move on (танець флеш-моб) та співробітник компанії Лангейт (учасник зйомки).

Будівництво корпоративної мережі для Ощадбанк.

Введено соціальний проект по підключенню лікарень, станцій швидкої допомоги та дитячих садків.

Запуск соціального проекту “Вільний Wi-Fi”

Спільно з Департаментом економіки Чернівецької міської ради та Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради компанія Лангейт відкриває вільні безкоштовні Wi-Fi зони на 5-ти площах м. Чернівці

Підписання угоди з ОКП «Адміністратор систем електронного самоврядування» з метою створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи регіонального управління у Чернівецькій області

Згідно даної угоди передбачається будівництво закритої корпоративної мережі між районними адміністраціями Чернівецької області та обласною Державною адміністрацією

Запуск освітньої програми з вищими навчальними закладами.

Підписання угоди про співробітництво з ЧНУ ім. Ю. Федьковича з метою підтримки та проведення науково-технічних досліджень в області телекомунікацій.
Підписання договору про співпрацю з Буковинським державним фінансово-економічним університетом з метою сприяння розвитку економічної науки та освіти на засадах досягнень галузі та провідних підприємств.

ТОВ «Лангейт» стає членом Асоціації «Укртелемережа».

Відзнаки «Підприємство регіону 2012» та «Керівник року» за версією Міжнародного економічного рейтингу «Ліга Кращих».

Відкриття третього офісу по обслуговуванню абонентів.

Участь у спортивних заходах

Лангейт виступає спонсором Чемпіонату світу з мотокросу за версією FIM та Сторожинецької районної організації інвалідів у підготовці збірної команди району до VII обласної спартакіади СОІУ.

Розширення способів оплати за послуги за допомогою електронних платежів.

Для спрощення процедури оплати укладені нові договори з комерційними банками і компаніями власниками платіжних терміналів.

Початок розробки проекта Jumpx

Лангейт починає формувати відділ розробки програмних продуктів для нового маштабного сервісу JumpX. Даний сервіс розроблявся в першу чергу для всіх абонентів Лангейт як додаткова послуга

Відкриття офісів по обслуговуванню абонентів в смт. Глибока та м. Сторожинець.

Початок будівництва волоконно-оптичних ліній в Заставнівському, Глибоцькому, Сторожинецькому та Хотинському районах.

Розбудова волоконно-оптичної лінії на ділянках: вул. Буковинська, вул. М. Олімпіади, вул. Калинівська, вул. Хотинська, вул. Головна , вул. О. Гузар в м. Чернівці.

Зміни в роботи технічної підтримки компанії Лангейт.

Запроваджено цілодобовий графік роботи служби технічної підтримки та прийом заявок на підключення по телефону

Запуск нової послуги — телебачення

Компанія отримує ліцензію провайдера програмної послуги та будує власну телевізійну станцію. А також запускає додаткову послугу «домашнє телебачення» до 50 каналів.

Новий технічний рівень компанії Лангейт

Компанія отримує ліцензію на ведення господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури. Створює власне оптоволоконне кільце по всьому м. Чернівці на швидкості до 10 Гб/с.

Вихід за межі міста

Лангейт отримує ліцензію на користування радіочастотним ресурсом. Було прийнято рішення придбати локальну мережу смт Глибока.
З цього часу Лангейт почав надавати послугу по радіодоступу в Глибоцькому районі. Побудова власних оптоволоконних мереж в м.Київ та м.Кам'янець-Подільський

Співпраця з Чернівецькою міською радою

Лангейт запропонував одним з перших в Україні новий вид послуги - проведення онлайн трансляцій з залу засідань сесій Чернівецької міської ради. Кожен бажаючий міг переглянути трансляцію в прямому ефірі або ж в записі з архіву.

Зручний спосіб оплати послуг

Для зручності абонентів компанія запускає прийом оплати через термінали ПриватБанку

Запуск тарифного плану на швидкості до 80 Мб/с.

Ребрендинг ТОВ «Інфокон» на ТОВ «Лангейт»

Внесено зміни до статуту ТОВ «Лангейт», розроблено брендбук та сувенірну продукцію. Вводяться посвідчення і спецодяг для працівників. Затверджуються цілі та місія компанії.

Відкриття ще одного офісу в м.Чернівці по обслуговуванню абонентів на вул. Комарова

Нові можливості особистого кабінету для абонентів

З'являється можливість змінити тарифний план та відстрочити платіж за послугу.

Збільшено пропускну здатність оптичних каналів до спальних районів до 2 Гб/с

Покриття спальних районів - проспект Незалежності, вул.Головна та вул.Чапаєва

Привабливі пропозиції для абонентів Лангейт.

Лангейт активно впроваджує свої цілі та місію в життя.
Компанія взяла курс на популяризацію безлімітного інтернету.
Саме тому вводиться новий тарифний план на швидкості до 40 Мб/с. Абонентів переводять на динамічні ІР-адреси. Вперше проводиться акція «Безкоштовний Інтернет».

Запуск послуги "хостинг"

Отримано ліцензію НКРЗ на операторську діяльність в містах Чернівці, Київ, Хмельницький та Кам'янець-Подільський

Розширення бази IP- адрес

Перехід на стандарт підключення «Оптика в дім» (FTTB)

Збільшено швидкість магістралей до кожного будинку до 1 Гб/с та введено безлімітний тарифний план на швидкості до 20 Мб/с. Це значно перевищувало якість надання послуг лідерів ринку широкосмугового інтернету в м.Чернівці через ADSL модеми.
Розпочався новий етап в розвитку мережі Лангейт.

Отримання торгової марки CHV

Тестування маштабного проекту Чернівці ТВ (CHV.TV)

Проба проведення онлайн транслацій безпосередньо в мережу Інтернет.

Співпраця з ТРК Чернівці

Організація онлайн трансляцій для телеканалу лінії ВОЛЗ.

Початок будівництва корпоративної мережі для органів місцевого самоврядування м.Чернівці

Участь в розробці «Положення про розміщення і установку технічних елементів на будинках в м.Чернівці».

Реєстрація торгової марки Лангейт

Лангейт отримує автономну систему AS 48006

Мережа Лангейт стає одним з лідерів по наданню послуги Інтернет населенню в м.Чернівці

Запуск нового безлімітного тарифного плану на швидкості до 2 Мб/с, придбання домашніх локальних мереж у 2-х спальних районах.
Як наслідок мережа Лангейт швидко збільшує свою абонентну базу.

Викуп ТОВ «Інфокон»

Придбання ТОВ «Інфокон» разом з розгалудженою оптоволоконною мережею в кабельній каналізації електрозв'язку м.Чернівці. Це дало змогу підключити спальні райони через оптоволокно на швидкості до 1Гб/с, розширити карту покриття у м.Чернівці по вулиці Алма-Атинська, проспект Незалежності та збільшити канал доступу до ресурсу Інтернет. Для абонентів мережа Лангейт вводить новий безлімітний тарифний план на швидкості до 1 Мб/с, змінює стандарт підкючення на РPPоE.
Лангейт отримує статус оператора.

Переїзд офісу по обслуговуванню абонентів на вул. Котляревського, 5

Ребрендинг корпоративного стилю

Лангейт проводить ребрендинг корпоративного стилю та запускає активну рекламну компанію.

Початок роботи с корпоративними абонентами

Мережа Лангейт починає освоювати новий сегмент ринку.

Лангейт стає партнером в навчальних проектах D&Y academy

(http://www.dyacademy.cv.ua ).

Покриття району Першотравневий по вулиці Руській в ж/м Фастівська та Гравітон

Відкриття першого офісу по обслуговуванню абонентів в м. Чернівці

Перехід на єдину розрахункову систему на базі UTM 5

У абонента з'явився особистий кабінет. Нова розрахункова система дала змогу розширити сітку тарифних планів та ввести нічний тариф.

Лангейт проводить першу закриту вечірку для своїх користувачів

Для всіх користувачів мережі проводяться щорічні закриті вечірки, які мали великий успіх. Люди могли слухати музику, танцювати, спілкуватися з друзями, знайомитися з друзями друзів. Все це закріпило відчуття Лангейт як великої і дружньої сім'ї.

Запуск ігрових серверів

Лангейт запускає ігрові сервери та об'єднується з ігровими клубами м. Чернівці. Це дало змогу швидко знаходити собі супротивника або навіть цілу команду. А мережа Лангейт швидко набирала собі прихильників серед молоді.

Покриття ж/м по вулиці Воробкевича та Героїв Майдану (Червоноармійська).

Покриваються нові райони. Це була колективна робота всіх користувачів Лангейт (пошук абонентів серед знайомих, протяжка кабелів, домовленності з мешканцями будинків). З вулиці Південно-Кільцевої провели радіопростріл на вулицю Воробкевича і підключили 7 будинків. На кінець 2004 року мережа нараховувала більше 100 будинків.

Об'єднання з іншими локальними мережами міста для створення спільного локального ресурсу м. Чернівці та надання ресурсу Інтернет.

Початок комерційної діяльності Лангейт

Лангейт переходить на роботу на комерційній основі.
В цей же період проводиться брендування та запускається сайт.
Мережа заключає договір з ЖБК на розміщення обладнання на техповерхах та наймає бригади робітників. Все це дає змогу швидкого розширення мережі. За рік площа покриття збільшується вдвічі. Починається активне підключення абонентів.

Запуск додаткових сервісів (локальний чат)

Створюється чат для користувачів Лангейт - проста локальна система передачі повідомлень, без виходу в Інтернет та передачі файлів.
Так народилася тісна спільнота, де кожен знав одне одного, де можна було знайомитися, спілкуватися, грати в ігри (в чаті завжди було присутньо онлайн близько 100 чоловік). Чат набув шаленої популярності серед молоді.

Перехід на стандарт передачі даних Ethernet 100 BASE-T(x)

Провелася заміна кабелю для підвищення швидкості передачі даних до 100 Мб/с .

Укріплення позицій мережі Лангейт в мікрорайоні

З Лангейт об'єднується домашня локальна мережа (МД).

Створено локальну мережу Лангейт

20 серпня

Протягнуто перші магістралі, проводиться підключення першого користувача. За рік підключено 8 будинків, проведено тестування обладнання. Мережа була побудована на керованих 3COM свічах 2-го рівня (в той час, як інші мережі будувалися на «хабах»), встановлювалися блоки безперевного живлення та антигрозовий захист. Всі сервера працювали на базі операційної системи FreeBSD, обладнання розміщувалося на техповерхах будинків.

Все це дало змогу побудувати якісну локальну мережу з швидкістю передачі даних до 10 Мб/с на великі відстані.

Основний принцип роботи компанії Лангейт з моменту заснування — бути корисними суспільству та надавати послуги високої якості. Для втілення в життя даних принципів роботи наша команда сформувала систему цінностей, переконань та методів роботи. Все це стало основними правилами роботи компанії та впізнаваності бренду Лангейт у користувачів.

МІСІЯ

Створення простору можливостей для реалізації ідей.

Лангейт надає доступ до інформаційних технологій і допомогу по втіленні індивідуальних проектів.

фІЛОСОФІЯ

Постійне вдосконалення.

Основою філософії компанії Лангейт стала практика Кайдзен, яка фокусується на безперервному вдосконаленні процесів виробництва, розробки, додаткових бізнес-процесів та управління.
Кайдзен - це процес усування та оновлення (інновації):
Усунення зайвого у будь-якій діяльності та будь-яких процесах; всього, що не містить цінності, безперервний процесс постійного покращення та оновлення.
Ми розглядаємо помилки як можливість навчання. Замість того, щоб звинувачувати працівників, компанія приймає коригувальні дії і розповсюджує знання про отриманий досвід.

ЦІННОСТІ

Компанія Лангейт здійснює свою діяльність чесно та добросовісно. Ми не визнаємо хабарництво зі сторонни партнерів, урядових чи державних установ і підтримуємо чесні та законні відносини з ними. Головними цінностями в роботі компанії є:

  • Швидкість інтернет, підключення, обслуговування
  • Якість стабільний зв'язок, професійна робота , бездоганний сервіс
  • Доступність гнучка цінова політика, система лояльності до абонентів

ПРІОРІТЕТИ

Позитивна думка про компанію.

Основний пріорітет компанії Лангейт - “Клієнт невід'ємна частина компанія”. Ми розробляємо та пропонуємо інноваційні та якісні послуги. Кожне наше рішення приймається в інтересах наших користувачів. Ми докладаємо всі зусилля для захисту персональної інформації згідно закону про захист приватної інформації України № 5491 — VI від 20.11.2012.

Соціальна відповідальність є важливою складовою діяльності компанії «Лангейт». Спонсорство, благодійність і пряме фінансування є найбільш очевидними й оптимальними способами для компанії брати участь у місцевих соціальних ініціативах. Соціальна діяльність компанії спрямована на підтримку тих, хто потребує особливої уваги та затвердження іміджу сучасного міста. Ця етична складова бізнесу для нас є запорукою поваги та підтримки з боку суспільства.

Спонсорство:

  1. ТОВ «Лангейт» виступає спонсором Сторожинецької районної організації інвалідів у підготовці збірної команди району до VII обласної спартакіади СОІУ

  2. Організаційна та матеріальна підтримка в проведенні дванадцятої конференції «Correlation Optics 2015» - конференція, яка організовується під егідою таких найбільш авторитетних у науковому світі міжнародних організацій як Міжнародне товариство інженерів-оптиків (SPIE) (США), міжнародна комісія з оптики (ІСО), Європейське оптичне товариство (ЕОS), Американське оптичне товариство (OSA), Європейське фізичне товариство (EPS). В конференції брали участь науковці з 24 країн та 30 всесвітньовідомих вчених.

  3. Фінансова підтримка Чернівецької обласної федерації панкратіону для участі в Чемпіонаті світу в м. Анталія (Турція)

  4. Компанія "Лангейт" виступила інформаційним спонсором Crosshill та прийняла участь в цьому марафоні "Біг МИРУ". Наша команда взяла 1 та 2 місце на дистанції 2 км, Free run.

  5. Компанія «Лангейт» виступила спонсором етно-духовного фестивалю «Обнова Fest 2015», який вже традиційно проходить у Чернівцях на Трійцю в Музеї під відкритим та щороку збирає тисячі українців та гостей із інших країн. Колектив нашої компанії теж був присутній на святі та вражений масштабністю дійства, адже присутні мали змогу на власні очі побачити виставки, показ українського одягу з елементами вишивки, виступи панкратіоністів, а також елементи бойового гопака, стародавніх боїв, можна було тут повчитися азам самооборони та першої медичної допомоги.

Благодійність:

  1. Допомога та підтримка тим, для кого вона найнеобхідніша – співпраця з Благодійним фондом «Подаруй дитині життя»

  2. Допомога фонду «Ветеран» для покращення соціально-побутових умов ветеранів, пенсіонерів та працівників Служби Безпеки України

Суспільна діяльність:

  1. «БЕЗКОШТОВНІ Wi-Fi ЗОНИ»: ТОВ «Лангейт» спільно з Департаментом економіки Чернівецької міської ради та Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради відкриває вільні безкоштовні Wi-Fi зони на 5-ти площах м. Чернівці. Завдяки даній послузі чернівчани та гості нашого міста мають можливість безкоштовного доступу до мережі Інтернет на 5-ти площах: Центральна, Соборна, Театральна, площа Турецької криниці та площа Філармонії.

  2. «ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ»: На добровільних засадах компанія «Лангейт» спільно з фахівцями Чернівецької міської ради розробила ресурс «Електронні петиції», розділ, який спрямований на активізацію участі чернівчан в управлінні містом. За допомогою цього інструменту чернівчани можуть впливати на роботу органів місцевого самоврядування. Електронна петиція – особлива форма колективного звернення, розміщеного на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет або порталі громадського об’єднання, що здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції, яке за умови набрання необхідної кількості підписів на його підтримку, обов’язкове до розгляду органами чи посадовими особами місцевого самоврядування в особливому порядку. Звертатися до органів і посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до їх функціональних обов’язків шляхом подання електронних петицій можуть громадяни України та особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, Предметом електронної петиції можуть бути будь-які питання, віднесені до компетенції відповідного органу чи посадової особи місцевого самоврядування.

  3. «МУНІЦИПАЛЬНИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР 15-80»: Створення програми для Муніципального контакт-центру 15-80. Мета Контакт-центру – забезпечити оперативне реагування на звернення чернівчан усіх міських служб, комунальних підприємств та посадовців. Оператори Контакт-центру цілодобово перебувають на зв’язку з чернівчанами за номерами 15-80 (для стаціонарних телефонів) та 588-888 (усіх телефонних операторів). За цими номерами Контакт–центр приймає звернення з питань: аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою (водо- теплопостачання, інші інженерні комунікації, ліфти, зовнішнє освітлення, збір побутових відходів, послуги з утримання прибудинкової території) охорони здоров’я освіти соціального захисту громадського транспорту. Муніципальний Контакт–центр також цілодобово проводить психологічне та інформаційне консультування громадян, які потребують такої допомоги. Всі звернення чернівчан до Контакт-центру реєструються в електронній базі даних, дзвінки записуються. Оператор Контакт-центру приймає заявку (звернення), передає її для виконання відповідній міській службі чи підприємству, контролює стан її виконання та обов’язково повідомляє заявнику про виконання його звернення. При потребі оператор забезпечує переадресацію (направлення) заявника до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у даній проблемі та більш кваліфіковано можуть задовольнити запит. Оператор особисто контролює, щоб такий контакт відбувся і заявник оперативно отримав відповідь. Муніципальний Контакт–центр працює також із програмою електронних звернень громадян «Відкрите місто», яка вже здобула довіру чернівчан. Моніторинг виконання звернень, які надійшли на телефон Контакт-центру, здійснюється щоденно, його дані аналізуються і за результатами цього аналізу приймаються управлінські рішення для упередження аварійних ситуацій в міському господарстві. Створення Муніципального контакт-центру – це один із кроків для надання чернівчанам якісних послуг. Він є однієї зі складових функціонування ефективної системи управління містом. Роботу Контакт-центру постійно удосконалюватимуть. Ця сучасна система значно поліпшить комунікацію мешканців з владою і дозволить чернівчанам більш оперативно вирішувати проблемні питання.

  4. «ВІДЕОМОНІТОРИНГОВА СИСТЕМА»: В рамках спільної операційної програми «Румунія-Україна-Республіка Молдова», а саме проекту «Інформаційні системи безпеки дорожнього руху» було розроблено відеомоніторингову систему, яка включає в себе 30 камер на центральних перехрестях м. Чернівці та серверну частину обладнання. Дана система має на меті скоротити ризики розвитку ДТП і забезпечити безпеку на вулицях міста. Програмний продукт, який був використаний на відеосервері обробки зображення – це відома в світі система «Інтелект», яка включає в себе функції обробки та інтелектуального аналізу інформації.

Офіси компанії

Можливі варіанти внесення коштів на Ваш особистий рахунок

Глибока

вул.10-ї річниці Незалежності України, 7а (приміщення Ощадбанку)

т. (097) 913-30-12

пн-пт09:00 - 18:00

сб-ндвихідні        

Заставна

вул. Чорновола, 30 (другий поверх)

т. (099) 688-78-41

пн-пт10:00 - 18:00

обід13:00 - 14:00

Київ

Проспект Перемоги, 131

т. (044) 569-90-06

Контактна особа: Старченко Ирина Олександрівна

пн-пт10:00 - 18:00

обід13:00 - 14:00

Сторожинець

вул. Грушевського, 2

т. (066) 505-64-87

пн-пт10:00 - 18:00

обід13:00 - 14:00

Хотин

вул. Свято-Покровська, 11-В (приміщення побуткомбінату)

т. (050) 785-07-55

пн-пт10:00 - 18:00

обід13:00 - 14:00

Новодністровськ

18 квартал, буд. 2 (Будинок Управління), 1-ий поверх, офіс "DnestrNet"

т. (‎098) 480-49-47

пн-пт10:00 - 18:00

обід13:00 - 14:00

Чернівці

вул. Котляревського, 5

т. (050) 374-06-74

т. (0372) 90-12-92

пн-пт09:00 - 19:30

сб-нд10:00 - 18:00

2 неділі в середині
місяця є вихідними

вул. Комарова 23-25

т. (050) 374-06-74

пн-пт09:00 - 19:30

сб10:00 - 18:00

нд   вихідний

обід13:00 - 14:00

Особистий кабінет