Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Комарова 23-25

вул. Котляревського, 5

(050) 374-06-74

(0372) 90-12-92

office@langate.ua

langate_support

Поля відмічені * є обов'язковими
Поля відмічені * є обов'язковими
Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет

Оплата послуг

Можливі варіанти внесення коштів на Ваш особистий рахунок

Електронні платежі

Для поповнення Вашого особистого рахунку необхідно вказати Ваш логін та суму. Електронний платіж можна зробити регулярним (більш детальна інформація на сайті партнера при поповненні рахунку)

Онлайн оплата
Платіжні системи EasyPay, liqPay

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється банком

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Термінали самообслуговування
Платіжні системи EasyPay, 24 NonStop, Банк Національний Кредит, Приват24

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Зверніть увагу! По завершенню операції обов’язково зберігайте чек.

Готівкові платежі

Для поповнення Вашого особистого рахунку необхідно вказати Ваш логін та суму

Офіси компанії Лангейт
Отримати консультацію про поповнення Вашого особистого рахунку можна у відділах обслуговування абонентів компанії Лангейт

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Комісія встановлюється платіжною системою

Банківські проплати та відділення зв’язку
ПриватБанк, Ощадбанк, Райффайзен банк Аваль та відділення зв’язку УкрПошта

Комісія встановлюється банком

Комісія встановлюється банком

Комісія встановлюється банком

Зверніть увагу! Якщо Ваша послуга доступу до мережі Інтернет була заблокована через несплачений рахунок, Ви можете самостійно зняти блокування за допомогою послуги “Аванс” через Ваш "особистий кабінет" і користуватися послугою доступу до мережі інтернет протягом 5 днів. Перевірити баланс рахунку абоненти можуть за допомогою "особистого кабінету" або зателефонувавши в службу підтримки (0372) 90 12 92 (цілодобово, без вихідних).

Особистий кабінет