Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Комарова 23-25

вул. Котляревського, 5

(050) 374-06-74

(0372) 90-12-92

office@langate.ua

langate_support

Поля відмічені * є обов'язковими
Поля відмічені * є обов'язковими
Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет

Служба підтримки ЛАНГЕЙТ

Інтернет /
Телебачення

Фінансові
питання

Особистий
кабінет

інтернет
телебачення

Підключення послуги

Яке обладнання необхідне для підключення до мережі?

Для підключення до мережі Інтернет абоненту необхідно мати персональний комп'ютер або ноутбук, маршрутизатор та ін. з мережевою картою ethernet.

Як перевірити можливість підключення по моїй адресі?

Перевірити можливість підключення по Вашій адресі можна на сайті компанії Лангейт за посиланням http://langate.ua/ (Перевірка можливості підключення) або зателефонувати в технічну підтримку 050-374- 06-74, 0372-90- 12-92 (цілодобово, без вихідних)

Скільки часу займає підключення?

Підключення абонента від подачі заявки відбувається протягом 1-3 робочих днів.

Що входить у вартість підключення?

У вартість підключення входить:
вартість проведення робіт по підключенню;
оренда порта на обладнанні;
робота системного адміністратора по підключенню Вашого ПК до мережі Лангейт.
В деяких випадках, коли для прокладки кабелю потрібно використати додаткові матеріали, або виконати складні роботи, вартість підключення може бути збільшена, про що Вас обов'язково попередять.

Чи можливе підключення 2 і більше комп’ютерів?

Так можливе. Існує два варіанти:
- До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
- Або Ви можете встановити спеціальний пристрій - мережевий роутер. В цьому випадку Ви будет сплачувати абонтплату за один підключений тарифний план.

Я переїхав(-ла), чи можливо підключення по новій адресі?

Так. За умови технічної можливості підключення за новою адресою. У разі відсутності можливості підключення, менеджер зберігає Вашу заявку і повідомить Вас як тільки підключення стане можливим.

При підключенні монтажники заведуть кабель до мого обладнання чи тільки в квартиру?

При підключенні до мережі Інтернет, лінія прокидається до обладнання Абонента (ПК, Телевізор). У випадку, якщо в квартирі Абонента вже є кабель, лінія може бути прокинута до вхідних дверей.

Чи налаштовують Ваші монтажники необхідне обладнання?

При підключенні Абонента монтажники компанії Лангейт налаштовують все необхідне обладнання для користування Інтернетом/кабельним телебаченням. Увага! Налаштування операційних систем та будь-які інші налаштування, що не стосуються підключення до мережі Інтренет, монтажники компанії Лангейт не здійснюють.

При наявності кабелю в квартирі чи обов’язково при підключенні заводити новий кабель?

Якщо існуюча лінія в квартирі Абонента без видимих пошкоджень, то підключення можливе через неї.

Що робити при неякісному підключенні?

Якщо Ви вважаєте, що підключення проведено неякісно, Ви можете не підписувати Акт виконаних робіт поки не будуть усунені зауваження або ж зв’язатися з Службою Технічної Підтримки.

Налаштування підключення ПК

Налаштування роутерів

Загальні рекомендації щодо користування роутером Налаштування роутера D-Link Dir 300/320/615/815/885 NRU останньої ревізії (B5) Налаштування роутера D-Link Dir 300, Dir 320, Dir 615 (російський інтерфейс) Налаштування роутера D-Link Dir 100/120. Налаштування роутера TP-LINK WR741ND. Налаштування роутерів TP-LINK (англійський інтерфейс) Налаштування роутера ASUS WL-520GC Налаштування роутера ASUS RT-N10, RTG32 Налаштування роутера NETIS Налаштування роутера Tenda W316R, N3, W303R, W308R, W309R Налаштування роутера ZYXEL KEENETIC LITE Налаштування роутера ASUS RT-N66U Налаштування роутера EDIMAX Налаштування роутера Apple

Швидкість доступу до мережі Інтернет

Помилки підключення

Діагностика та усунення несправностей

Не відкриваються сторінки сайтів. Що робити?

Інтернет-сторінки можуть не відкриватись по таким причинам:
1. З'єднання блокується системами безпеки.
Потрібно перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.

2. Несправний веб-браузер.
Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.

УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.

Розривається з’єднання. Що робити?

Розриви з’єднання можливі по таким причинам:

  • Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.
    Необхідно перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки та переналаштувати Інтернет- з’єднання згідно з покроковою інструкцією.

  • Ненадійно підключено кабель.
    Необхідно перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

  • Збій роботи драйвера мережевого адаптера.
    Необхідно перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером або ж завантажити драйвера з офіційного сайту виробника мережевого адаптера.

Швидкість доступу до Інтернету різко знизилася (по всіх сайтах), що робити?

Можлива причина : механічна проблема - неповний контакт на роз'ємах, пошкодження кабелю.
Усунення проблеми:

  • Звернутися в технічну підтримку 050-374- 06-74, 0372-90- 12-92 (цілодобово).

  • Вимкнути торрент- клієнт або інше програмне забезпечення, що завантажує канал зв'язку.

  • Перевірити додатки, які можуть активно використовувати канал зв'язку – вимкнути їх або перезавантажити комп'ютер.

Швидкість доступу до Інтернету різко знизилася (до окремих сайтів), що робити?

В даний момент сайт перевантажений через велику кількість відвідувачів, що роблять закачування, або на сервері сайту встановлено обмеження швидкості передачі даних.
Усунення проблеми:

  • Відкладіть завантаження чи перегляд файлів на інший не піковий час.

  • Знайдіть ту саму інформацію на інших ресурсах.

Пропав доступ до Інтернет, що робити?

Перш ніж звернутися за технічною підтримкою, в разі недоступності інтернет-сервісів, спробуйте:

  • Перевірити фізичне підключення кабелю до мережевого адаптеру на Вашому комп'ютері.

  • Якщо у Вас підключення на пряму і пропав доступ до мережі Інтернет, перегляньте інформацію про помилку підключення (детальну інформацію Ви можете знайти на сайті Langate.ua – ДОПОМОГА І ПІДТРИМКА – оберіть помилку яку Вам видав Ваш комп’ютер).

  • Відключити програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак з мережі Інтернет.

  • Перевірити стан Вашого рахунку.

  • Перезавантажити Ваш комп’ютер.

  • Якщо у Вас встановлений роутер, вимкніть його на 5 хв.

Швидкість доступу до Інтерет низька постійно, що робити?

Низька швидкість інтернету може бути викликана різними причинами, серед яких можна відзначити наступні:

  1.  Рідкісний випадок. На комп'ютері користувача програма для скачування файлів вимірює швидкість в мегабайтах в секунду, а в тарифі вказана швидкість в мегабітах в секунду, тобто відмінність у показаннях не менш ніж у 8 разів. Абонент ж, дивлячись на покази програми, думає, що його швидкість у 8 разів занижена, ніж це обумовлено в договорі.

  2. Користувач використовує програму Internet Explorer для виходу в Інтернет. Ця програма з іконкою у вигляді букви E, в порівнянні з іншими більш популярними програмами такими як Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, як показує практика, досить часто відкриває сайти повільніше. Особливо це помітно при виході в Інтернет через бездротовий доступ в квартирі.

  3. Найчастіша проблема! На комп'ютері користувача запущено декілька програм, які в даний момент завантажують та передають дані в мережу Інтернет, займаючи виділену смугу доступу. Наприклад, одночасно користувач завантажує файли по локальній мережі, оновлюється антивірус, викачуються оновлення Windows, працює програма торрент- клієнт, грає музика з сайту Вконтакте і т.п.

  4. Процесор комп'ютера під час відкриття сторінок в інтернеті завантажений під 100% або близько до того, майже «під зав'язку». Перевірити завантаження процесора дуже просто: натисніть одночасно клавіші [Ctrl], [Alt] та [Del] і запустіть диспетчер задач. У вікні диспетчера завдань Ви побачите крім того, що опрацьовує Ваш процесор, ще й відсоток завантаження процесора. Якщо Ви зіткнулися саме з даним - це виключно проблема операційної системи та програм на Вашому комп'ютері.

  5. На швидкість можуть впливати апаратні обмеження комп'ютера користувача. Процесор може не справлятися з великим потоком даних, особливо, якщо цей потік складається з великої кількості пакетів маленького розміру (наприклад, торрент-клієнти). Останнім часом, коли з'явилася можливість користуватися інтернетом на великих швидкостях, і одночасно з'явився великий вибір комп'ютерів (нетбуки, неттопи) з «полегшеними» процесорами, ця проблема стає все актуальнішою.

  6. Найчастіша проблема! Комп'ютер користувача заразився вірусом, трояном або спам- ботом, які в непомітному для користувача режимі розсилають спам, скачують на комп'ютер сміттєві файли (тобто займають частину каналу доступу), в налаштуваннях Windows змінюють налаштування виходу в мережу або зовсім блокують доступ. Таке може трапитися навіть якщо на комп'ютері стоїть і оновлюється антивірус, проте різні антивіруси можуть по-різному реагувати на проникнення вірусу.

  7. На комп'ютері стоять спеціалізовані програми для розгону інтернет і економії трафіку, для аналізу мережевого трафіку, або відбулися некоректні налаштування комп'ютера внаслідок встановлення чи видалення антивірусного захисту, включаючи і більш комплексні види програмного захисту, наприклад, файрвола.

  8. Несправність на лінії між комп'ютером абонента і сервером провайдера. Зверніть увагу: лінія зв'язку починається від обладнання провайдера на будинку і закінчується мережевою картою в комп'ютері абонента. Збій може виникнути де завгодно: у квартирі, на сходовому майданчику, на поверсі де встановлено обладнання провайдера, на даху чи в підвалі через який підходить сигнал з іншого будинку.

  9. Завантаженість сервера з якого Ви намагаєтеся викачувати файли чи завантажувати сайти або є спеціальне обмеження на швидкість, накладене адміністратором того сайту який Ви відкриваєте або з якого завантажуєте файли.

Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Langate, такої проблеми немає.

Доступ до сайту може блокуватися антивірусною програмою, фаєрволом або маршрутизатором, встановленим на Вашому ПК.

Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Langate, така ж проблема.

Ймовірно, доступ до сайту заблокований адміністрацією сайту на нетривалий час для проведення заходів, наприклад, для захисту сайту або інших налаштувань.

Я змінив(-ла) комп’ютер (мережеву карту), інтернет перестав працювати. Що робити?

У нашій мережі існує привязка по MAC-адресам. У разі зміни обладнання, Ви повинні зателефонувати в службу технічної підтримки для прописування нової MAC-адреси на Вашому порту.

Я перевстановив систему, як тепер налаштувати підключення?

Скористайтесь інструкцією в розділі «Налаштування підключення»

Захист комп'ютера

Wi-Fi роутер

Навіщо потрібний Wi-Fi роутер?

Wi-Fi- це бездротовий інтернет. Підключаючи інтернет по технології Wi-Fi, ви отримуєте можливість використовувати всі переваги високошвидкісного інтернету на різних приладах: планшет, смартфон, кпк, ноутбук, нетбук, персональний комп’ютер та інші пристрої, що підтримують підключення по технології Wi-Fi. Дякуючи Wi-Fi Ви можете вільно переміщуватися по квартирі, та залишатись в мережі, підключати необхідну кількість обладнання до мережі інтернет без використання незручних кабелів.

Де краще розмістити Wi-Fi роутер?

На даний час, дуже багато людей віддають перевагу користуванню Wi-Fi маршрутизаторами. Нижче наведені основні поради для забезпечення максимально зручного користування даним приладом. Щодо розміщення - бажана пряма видимість між точкою доступу і бездротовими клієнтами. Якщо між точкою доступу і клієнтом стіна, краще розташовувати їх під прямим кутом один до одного. Краще всього, щоб між роутером і комп'ютером не було стін, або щоб їх було не більше однієї. При цьому варто враховувати, що матеріал стін також впливає на сигнал (залізобетон – більша перешкода ніж гіпсокартон чи дерево). Оптимально розмістити роутер в самому центрі приміщення – для рівномірного обхвату всіх кімнат. Товщина і матеріал стін між роутером і ноутбуками зменшує рівень сигналу Wi-fi, в наслідок чого падає швидкість, обривається з'єднання. Роутери можуть перегріватися і нестабільно працювати. Тому не рекомендується встановлювати роутер на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інших електроприладів. Якщо конструкція роутера має роз'єми для кріплення/розміщення на стіні – слід розмістити роутер на висоті не менше 1,5м. від підлоги. При розміщенні роутера слід врахувати рівень сигналу. Виміряти рівень Ви можете за допомогою смартфону, використовуючи додаткові програми, які показують рівень сигналу Wi-fi. Зверніть увагу, що чим більше пристроїв підключено до мережі, тим нижче швидкість на кожному з них, оскільки ресурс сигналу обмежений і розподіляється між пристроями.

Як правильно встановити пароль на Wi-Fi роутер?

Нижче приклад для більшості моделей роутерів:

  • Введіть адресу в браузері 192.168.0.1
  • Виберіть закладку з бездротовим підключенням (Wireles)
  • Приберіть галочку з Auto Channel і виберіть канал вручну
  • Виберіть вкладку авторизації (Security)
  • Виберіть пункт AES - це найбільш важкий для злому алгоритм.
  • Введіть пароль у поле Passphrase, підтвердіть його (обов'язково збережіть пароль - він буде необхідний для з'єднання з інтернетом)
  • Натисніть Apply - застосувати

Що робити, якщо не пам'ятаєш пароль до Wi-Fi?

Для початку вам потрібно зайти в «Панель управління» і відкрити «Центр управління мережами і загальним доступом», після цього в лівій бічній панелі необхідно вибрати «Управління бездротовими мережами». В даному вікні Ви знаходите назву Вашого Wi-Fi роутера, натискаєте на нього правою кнопкою миші і обираєте “Властивості”. Далі знаходите пункт «Безпека» і відзначити галочкою “Показувати запроваджувані знаки». Це і все. Пароль можна побачити в рядку вище. Якщо ви не знайшли пункт «Центр управління бездротовими мережами», то необхідно на панелі повідомлень натиснути на «Підключення», після цього відкриється список мереж.

Яка IP-адреса видається мені при підключенні до інтернету?

При підключенні до інтернету Вам буде видаватися динамічна ІР-адреса. Якщо ж Ви бажаєте одержувати постійну ІР-адресу, Ви можете замовити її за окрему плату.

Чому швидкість нижче, ніж вказано в тарифі?

Звертаємо увагу користувачів на те, що швидкість, вказана у тарифному плані є верхньою межею того каналу доступу який Вам надається. Це означає, що Ви отримуєте доступ в інтернет зі швидкістю ДО зазначеної величини, тобто в різні моменти часу Ви можете виявити, що швидкість може бути як рівна зазначеної в тарифі, так і бути дещо менше її (але вона не повинна зменшуватись більше 2/3 заявленої провайдером). Зазвичай користувачі оцінюють швидкість доступу до Інтернет по своїх суб'єктивних очікуваннях (повільно-швидко), або за допомогою програми для скачування файлів, або використовують сайти для виміру швидкості. Останній варіант найближче стоїть до істини. Необхідно пам'ятати про те, що інтернет починається від Вашого комп'ютера і закінчується будь-якою точкою планети, проблеми можуть виникати на будь-якій ділянці шляху. Провайдер несе відповідальність тільки за свою ділянку мережі. Частий випадок з практики техпідтримки провайдера. У абонента гальмує комп'ютер, так, що на ньому неможливо працювати, навіть закрити щось. Абонент вважає в такому випадку, що гальмування комп'ютера пов'язано з гальмуванням інтернету і якістю інтернет послуг. Гальмування комп'ютера ніяк не пов'язано прямо із роботою Інтернет.

Чому швидкість інтернету через Wi-Fi нижча ніж через кабель?

Швидкість з’єднання через Wi-Fi роутер залежить не лише від розташування Вашого роутера в квартирі, а й від його технічних характеристик і від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп’ютері.

Що таке MAC-адреса? Як про неї дізнатися?

MAC-адреса (мак адреса) - це унікальний ідентифікатор мережевого інтерфейсу (зазвичай мережевої карти) для реалізації комунікації пристроїв в мережі на фізичному рівні. Це унікальний номер, який зберігається у пам'яті, що доступна тільки для читання, призначений мережевій карті її виробником. Щоб дізнатися MAC-адресу мережевих пристроїв на своєму комп'ютері, достатньо просто набрати "ifconfig" в командному рядку Linux, "ipconfig /all" в командному рядку Windows, або "networksetup -listallhardwareports" у Mac OS. Її буде відображено, як значення полів "HWaddr", "Physical address", або "Ethernet address" відповідно.

В мене вже є роутер, чи можливо його підключити до мережі?

Так, якщо він підтримує PPPoE з'єднання. Ви можете налаштувати його самостійно або ж звернутись в тех підтрим ку та замовити майстра по налаштуванню. Актуальну вартість виклику майстра дізнайтеся тут.

Я купив(-ла) Wi-Fi роутер, чи надаєте ви послуги щодо його налаштування?

Так, надаємо. Актуальну вартість налаштування Ви можете дізнатися тут. Для того, щоб замовити майстра по налаштуванню - зверніться будь ласка в технічну підтримку.

Що означає швидкість маршрутизаторів 150 Мбіт/с і 300 Мбіт/с?

Швидкість в 150 і 300 Мбіт / с означає максимальну швидкість, яку може забезпечити бездротовий маршрутизатор. Ця швидкість є максимальною швидкістю безпровідного з'єднання між комп'ютером і маршрутизатором, а не швидкістю Інтернету.

У мене оптоволоконное 200 Мбіт/с підключення до Інтернету, але чому мені вдається добитися швидкості тільки в 90 Мбіт/с якщо на роутері пише 300 Мбіт/с або 150 Мбіт/с?

Фактична швидкість Інтернету залежить від вашого тарифу, типу підключення, можливостей вашого маршрутизатора. Різні маршрутизатори мають різні показниками пропуску Інтернет-трафіку (Пропускна здатність від WAN до LAN).

Чому я отримую швидкість тільки в 40 МБ/с, коли на маршрутизаторі зазначено, що цей пристрій 300 Мбіт/с?

Як було зазначено вище, 300 Мбіт / с вказує на внутрішнє бездротове з'єднання між комп'ютером і маршрутизатором, швидкість якого відрізняється від фактичної швидкості Інтернету. Швидкість Інтернету визначається вашим постачальником Інтернет-послуг.

Чому швидкість завантаження досягає 1 МБ/с, коли мій постачальник Інтернет-послуг забезпечує підключення в 8 Мбіт/с?

Мбіт / с позначає «мегабіт в секунду», в той час як МБ/с позначає «мегабайт в секунду». В 1 байті 8 біт. Важливо розуміти і розрізняти мегабайти і мегабіта, оскільки їх значення відрізняються один від одного в 8 разів.

Чому швидкість проводового з'єднання на комп'ютері вказана як 100 Мбіт/с, коли маршрутизатор має швидкість в 150/300 Мбіт/с?

Як було зазначено вище 150/300 Мбіт/с вказують на максимальну швидкість бездротового з'єднання. Швидкість проводового мережевого підключення грунтується на значеннях портів LAN, тип використовуваного кабелю Ethernet і мережного адаптера комп'ютера. Якщо маршрутизатор володіє портом в 100 Мбіт/с, швидкість локального з'єднання буде 100 Мбіт/с ..

Чому швидкість Інтернету нижче, коли пристрої підключені до маршрутизатора, ніж коли вони підключені безпосередньо до модему?

1. Як ви перевіряли швидкість Інтернет-підключення? Які програми або способи ви використовували?

2. Скільки комп'ютерів і пристроїв підключені до маршрутизатора? Як вони підключені: по кабелю або по Wi-Fi?

3. Швидкість Інтернету така ж повільна, коли ваш комп'ютер підключений до маршрутизатора по кабелю?

4. Коли ви перевіряли швидкість Інтернету, працювало на вашому комп'ютері якесь торрент-додаток, завантажувалися чи файли, проглядалося чи відео? Виконувалося чи що-небудь подібне на інших комп'ютерах?

5. Порівняйте швидкість наступним чином:

5.1 Вимкніть маршрутизатор і підключіть кабель безпосередньо на пряму до комп'ютера, поставте на завантаження файл з Інтернет і перевірте швидкість завантаження;

5.2 Підключіть кабелем маршрутизатор, а потім комп'ютер до маршрутизатора, завантажте цей же файл, використовуючи аналогічний додаток для завантаження, і перевірте швидкість завантаження ще раз.

Загальні питання

В чому переваги безлімітного Інтернету?

Перевага безлімітного Інтернету в тому, що Ви сплачуєте тільки фіксовану плату в розмірі обраного Вами тарифного пакету. В дану оплату включений весь трафік.

Яку технологію при підключенні використовує Лангейт?

Наша компанія для підключення здебільшого використовує технологію Ethernet. Дана технологія передбачає прокладання окремого кабелю від нашого комутатора до квартири абонента. Клієнт зі свого боку підключає кабель до мережної карти, або іншого пристрою, якщо про це була домовленість.

Я не користуюсь інтернетом вже пів року, мене не відключать?

Якщо Ви будете поповнювати рахунок, не допускаючи від’ємного балансу – то ні. Від’ємний баланс виникає в разі активації послуги "Аванс" та відсутності внесення коштів.

Як підключити Інтернет до ноутбука?

Якщо Ви підключаєтеся до мережі Інтернет за допомогою кабеля, необхідно зробити налаштування послуги на ноутбуці, відповідно до встановленого програмного забезпечення.
Якщо Ви підключаєтеся за допомогою Wi-Fi з’єднання, необхідно на Вашому ноутбуці знайти необхідну Вам мережу і підключитися безпосередньо до неї, при необхідності ввести «ключ безпеки» - пароль на Ваш роутер для доступу до мережі.

Як провести Інтернет в кожну кімнату в квартирі?

Для того, щоб користуватися послугою Інтернет в кожній кімнаті Вашої квартири Вам необхідний маршрутизатор (роутер). Маршрутизатори бувають дротові, коли до кожного комп’ютера необхідно протягувати кабель, та бездротові, коли можна здійснити підключення за допомогою Wi-Fi, не використовуючи зайвих кабелів. При використанні маршрутизатора для підключення декількох комп’ютерів, потрібне лише одне підключення до мережі Лангейт, а це значить, що Ви будете сплачувати лише одну абонентну плату. Потрібно зазначити, що при такому підключенні, швидкість інтернету згідно Вашого тарифного плану буде ділитись на всі підключені комп’ютери. Для налаштування маршрутизатора (роутера) необхідно звернутись в розділ «Налаштування роутерів».

Я зайшов на сайт, а мене просять зареєструватися та заплатити гроші. Навіщо мені ще комусь платити крім вас?

Своєму провайдеру Ви платите за користування послугою Інтернет. Існує багато серверів, які вміщують інформацію, за яку власник сервера хоче отримувати плату. В цьому випадку Ви платите гроші власнику сервера за ту інформацію, яку він розповсюджує.

Що таке логін і пароль?

При підключенні послуги "Інтернет", Абоненту присвоюється особовий рахунок – логін, який використовується для підключення до інтернету, проплат та ідентифікації Абонента. Під час підключення до мережі Інтернет система завжди запитує Вас логін і пароль. Логін і пароль – унікальна комбінація мережних реквізитів, яка дозволяє Вам одержувати доступ до Інтернет. Пароль — набір букв і цифр, який у поєднанні з Логіном, слугує ідентифікатором Абонента.

Як змінити тарифний план?

Розрахунковий період складає один календарний місяць. Протягом одного розрахункового періоду діє тільки один тарифний план. Тому, якщо Ви бажаєте змінити тарифний план Вам необхідно зробити це до 1-го числа наступного місяця. Змінити тарифний план можна на сторінці особистого кабінету на сайті компанії Лангейт, або звернувшись в будь-який відділ чи технічну підтримку.
Актуальну вартість переходу дізнайвайтеся тут.

Як призупинити послугу?

Призупинити користування послугами можливо, повідомивши про це провайдера у телефонному режимі або подавши відповідну письмову заяву. Максимальний період призупинення надання послуг складає 3 (три) календарні місяці. Призупинення надання послуг буде здійснено з 1 (першого) числа наступного місяця. У разі призупинення надання послуг у поточному місяці (з 1 по 5 число розрахункового періоду) Абонент оплачує суму в розмірі 20 грн за термінове призупинення, незалежно від тарифного плану. Повторне (зворотне) підключення оплачується Абонентом відповідно до Тарифів.

Я хочу відмовитися від послуг компанії Лангейт. Як це зробити?

Ми робимо все, для того, щоб Абоненти компанії «Лангейт» отримували найсучасніші якісні послуги, а користування було максимально зручним та доступним. Тож пропонуємо Вам ще раз зважити своє рішення та звернутись до нашого представництва, що дасть нам можливість вислухати Ваші поради та, можливо, змінити Ваше рішення.

В разі, якщо прийняте рішення є категоричним, слід:

  1. Звернутись в найближчий до Вас відділ обслуговування абонентів.
  2. Написати заяву на припинення користування послугами до 1-го числа місяця, в якому планується припинення користування послугами
  3. За наявності заборгованості - сплатити її в повній мірі.
  4. Нагадуємо, що згідно з умовами надання послуги, а саме п.  5.13. Договору-оферти, розміщеного на сайті www.langate.ua : Не підлягають поверненню: бонуси, бали, кошти, нараховані по програмам лояльності, а також суми, внесені Замовником авансом для участі в акціях Виконавця.

Аккордион дополнительные услуги

Особистий кабінет