Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Комарова 23-25

вул. Котляревського, 5

(050) 374-06-74

(0372) 90-12-92

office@langate.ua

langate_support

Поля відмічені * є обов'язковими
Поля відмічені * є обов'язковими
Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет

Служба підтримки ЛАНГЕЙТ

Інтернет /
Телебачення

Фінансові
питання

Особистий
кабінет

Особистий рахунок

Як відбувається нарахування абонентної плати?

Зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі. В разі наявності достатньої кількості коштів послуга підключається автоматично без необхідності здійснювати додаткові дії. В разі, якщо коштів на балансі для оплати послуг не вистачає – послуга автоматично блокується системою до моменту поповнення рахунку. У випадку, коли поповнення рахунку відбувається після 1-го числа – абонентна плата нараховується з дня оплати.

Слід пам’ятати, що в разі активації Абонентом послуги Аванс через Особистий Кабінет, абонентна плата нараховується з дня активації даної послуги незалежно від факту початку користування послугою. При активації послуги Аванс Абонент автоматично погоджується з тим, що послуга має бути сплачена ним в повному обсязі згідно тарифного плану.

Коли треба оплачувати послуги?

Абоненську плату потрібно вносити авансом за наступний місяць користування (до 1-го числа наступного місяця).

Яким способом можна оплатити послуги?

У відділах обслуговування абонентів компанії (детальна інформація на сайті langate.ua)
Через термінали (Приват Банка, 24nonStop, EasyPay, Банк Національний кредит)
Через особистий кабінет – поповнити рахунок:

- Приват 24

- LIQPAY

- VISA, MasterCar.

Через будь-який банк по реквізитам:

- ТОВ «Лангейт»
Юридична, поштова адреса:
58001, м. Чернівці, вул. Котляревського, 5
ЄДРПОУ 31396704
п/р 26009304857
в ЧОД ВАТ «Райффайзен банк Аваль»
МФО 380805

Як я можу відстежувати нарахування коштів на мій особистий рахунок?

Ви можете переглянути стан рахунку та начислення коштів, ввійшовши у Ваш "Особистий кабінет" на сайті компанії Лангейт у вкладці «звіти по платежах».

Я відмовляюсь від послуг компанії Лангейт, в мене позитивний баланс на рахунку. Чи можу я отримати гроші назад?

Кошти, які залишаються на рахунку після розірвання договору повертаються тільки при умові, що вони не були внесені на акційній основі.

Я проплатив гроші через банк/термінал, а Інтернет не працює. В Особистому кабінеті інформація про оплату відсутня?

Зверніться у банк, уточніть правильність проведення проплати. Зберігайте квитанцію про проплату. При наявності квитанції, Ви можете звернутися у абонентське відділення Вашого міста і кошти будуть внесені на Ваш рахунок.

Я проплатив гроші через банк/термінал, а Інтернет не працює. В Особистому кабінеті інформація про оплату є?

Якщо Ви здійснили проплату після 1-го числа поточного місяця,а доступу до мережі Інтерент немає, Вам необхідно перезавантажити Ваше обладнання і доступ до послуги відновиться. Якщо після проведених дій доступ до мережі Інтернет відсутній, зверніться в службу технічної підтримки. (0372) – 90 – 12 – 92 (цілодобово)

Заборгованість

Що буде в разі несплати за послуги?

Зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі. В разі, якщо коштів на балансі для оплати послуг не вистачає – послуга автоматично блокується системою до моменту поповнення рахунку.
Своєчасна оплата гарантує безперервність доступу до послуги.

Якщо мене відключили через заборгованість, я знову повинен оплатити підключення?

Якщо Ви не проплачували більше трьох місяців абонентну плату за послугу Інтернет і не повідомили про це провайдера, договір автоматично розривається в односторонньому порядку і для відновлення послуги необхідно звернутися у відділ обслуговування абонентів. Якщо Ви не проплачували менший проміжок часу, Вам достатньо проплатити необхідну суму абонплати по Вашому тарифному плану. В будь-якому разі, повторно оплачувати підключення не потрібно.

Як я можу оплатити заборгованість?

Оплатити заборгованність можна:
в абонентних відділеннях Вашого міста
за допомогою безготівкового переказу, вказавши Ваш логін як призначення платежу в терміналах Приват Банку, 24NonStop, EasyPay
Усі платежі здійснюються в національній валюті України.

Кредитування

Що таке послуга «Аванс»?

Якщо у Вас немає проплати за поточний місяць, або недостатньо коштів для повної абонентної плати, а доступ до мережі Інтернет Вам вкрай протрібен, Ви можете активувати послугу «Аванс», яка буде доступна на протязі п'яти днів. Доступ до мережі Інтернет буде відновлено, і Ви зможете внести кошти на Ваш рахунок в зручний для Вас час. Активація послуги «Аванс» є безкоштовною. На протязі дії послуги або по її завершенню (5 повних календарних днів), Вам необхідно буде внести суму згідно вартості по Вашому тарифному плану.

Як я можу скористатися послугою «Аванс»?

Послугу «Аванс» можна активувати в Особистому кабінеті, скориставшись функцією «Аванс». Починаючи з моменту активації послуги, з Вашого рахунку знімається абонплата за місяць, за виключенням тих днів, в які Ви не користувалися інтернетом, до активації послуги.

Чи можлива активація послуги «Аванс» заздалегідь?

Послуга «Аванс» доступна тільки за умови відсутності коштів на Вашому рахунку або меншої суми, ніж абонентна плата за місяць користування послугою Інтернет. Дана послуга не може бути включена завчасно.

Чи можна скористатися послугою «Аванс» двічі за місяць?

Послуга «Аванс» доступна тільки за умови відсутності коштів на Вашому рахунку або меншої суми, ніж абонентна плата за місяць користування послугою Інтернет. Дана послуга не може бути включена завчасно.

Чи можна активувати послугу «Аванс» з мобільного телефону?

Послугу «Аванс» можна активувати з мобільного телефону. Для цього необхідно подзвонити в службу технічної підтримки та виконати вказівки оператора, щодо активації.

Аккордион дополнительные услуги

Особистий кабінет