Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Комарова 23-25

вул. Котляревського, 5

(050) 374-06-74

(0372) 90-12-92

office@langate.ua

langate_support

Поля відмічені * є обов'язковими
Поля відмічені * є обов'язковими
Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет

Служба підтримки ЛАНГЕЙТ

Інтернет /
Телебачення

Фінансові
питання

Особистий
кабінет

Аккордион дополнительные услуги

Можливості особистого кабінету

Всім користувачам послуг компанії Лангейт доступні такі можливості Особистого кабінету, як:

  • контактні дані, логін, можливість редагувати фото;
  • інформація про діючий тарифний план;
  • стан рахунку;
  • дата наступної проплати за послуги;
  • список додаткових послуг;
  • можливість поповнити рахунок;
  • можливість призупинити послугу Інтернет;
  • можливість змінити діючий тарифний план;
  • можливість вимкнути додаткові послуги;
  • звіти по платежам;
  • системні повідомлення.

Загальні питання

Як правильно авторизуватися в Особистому кабінеті?

Для правильної авторизації в Вашому Особистому кабінеті, необхідно ввести логін/пароль (При підключенні послуг Інтернет, Абоненту присвоюється особовий рахунок – логін, який використовується для підключення до Інтернету, проплат та ідентифікації Абонента. Під час підключення до мережі Інтернет система завжди запитує Вас логін і пароль. Логін і пароль – унікальна комбінація мережевих реквізитів, яка дозволяє Вам одержувати доступ до Інтернет. Пароль — набір букв і цифр, який у поєднанні з Логіном, слугує ідентифікатором Абонента). Якщо Ви не пам’ятаєте свій логін, подзвоніть в службу технічної підтримки за допомогою.

Як змінити номер телефону в Особистому кабінеті?

Для зміни номеру телефону або інших контактих даних, Вам необхідно звернутися в контакт центр по обслуговуванню абонентів або подзвонити в службу технічної підтримки. Наші менеджери особисто внесуть зміни, а нова інформація відобразиться в Вашому Особистому кабінеті автоматично.

Як змінити діючий тарифний план?

Щоб змінити діючий тарифний план в Особистому кабінеті, необхідно в пункті МОЇ ПОСЛУГИ поруч з діючим тарифним планом натиснути «змінити тарифний план». Із таблиці всіх існуючих тарифних планів вибрати бажаний та натиснути «вибрати». Тарифний план зміниться автоматично з 1-го числа наступного місяця.

Чому після зміни тарифного плану, я бачу старий тарифний план?

Перехід на новий тарифний план здійснюється з 1-го числа наступного місяця. До цього часу Ви будете користуватися старим тарифним планом.

Чому я не можу змінити тарифний план?

Можливі такі варіанти виникнення такої ситуації:

  1. На Вашому рахунку недостатньо коштів для переходу на новий тарифний план (для переходу на тарифний план з меншою абонентною платою, необхідно сплатити певну суму).
  2. Немає технічної можливості підключення даного тарифного плану за Вашою адресою.

Як відмовитися від додаткових послуг в Особистому кабінеті?

Для того, щоб відмовитися від користування додатковою послугою, необхідно в Вашому Особистому кабінеті поруч з вибраною додатковою послугою натиснути кнопку “Вимкнути”.

Як поповнити рахунок через Особистий кабінет?

Щоб поповнити рахунок через Особистий кабінет:

  1. Оберіть пункт меню Особистого кабінету «Поповнити рахунок». Та сплатіть за допомогою платіжної картки.
  2. В Особистому кабінеті є візитка абонента ( яка містить контактні дані абонента, назву тарифного плану, статус Інтернету та об’єм віртуального диску). Для поповнення рахунку натисніть “Поповнити баланс”, поруч із пунктом “стан рахунку”.

Як призупинити послугу Інтернет через Особистий кабінет?

У візитівці абонента в Особистому кабінеті відображається статус послуги Інтернет – “Активно”. Щоб призупинити дію послуги Інтернет, натисніть поруч кнопку “Призупинити послугу”. Дана послуга доступна на термін до 3-х місяців, і діє з 1-го числа наступного місяця. Абонента плата не буде зніматися з абонента протягом часу блокування послуги Доступ до мережі Інтернет активується автоматично по закінченню терміну. Якщо Ви хочете відновити доступ до мережі Інтернет раніше, ніж через 3 місяці, зателефонуйте до служби технічної підтримки абонентів.

Особистий кабінет