Контакти
Зворотній зв'язок
Замовити дзвінок

вул. Чорновола, 30

(другий поверх,
навпроти школи №2)

(099)6887841

office@langate.ua

langate_support

Поля не найдены.
Поля не найдены.
Ви дійсно знаходитесь в
Чернівцях?
  • Особистий кабінет
Langate > langate | Заставна > Допомога і підтримка > Інтернет > Перевірка швидкості доступу до мережі

Служба підтримки LANGATE

Інтернет /
Телебачення

Фінансові
питання

Особистий
кабінет

інтернет
телебачення

Налаштування підключення

Налаштування роутерів

Помилки підключення

Перевірка швидкості

Захист комп'ютера

Часті запитання

Яке обладнання мені необхідно для того, щоб підключитися до Інтернету від Langate?

Персональний комп'ютер, ноутбук, маршрутизатор та ін. з мережевою картою ethernet.

В чому переваги безлімітного Інтернету?

Ви сплачуєте тільки фіксовану плату в розмірі обраного Вами тарифного пакету. В неї включений весь трафік.

Що таке MAC-адреса? Як про неї дізнатися?

Це фізична адреса мережевої карти. За допомогою команди(windows) "ipconfig /all".

Я поміняв в комп'ютері мережеву карту і у мене нічого не працює.

У нашій мережі існує привязка по MAC-адресам. У разі зміни обладнання, Ви повинні зателефонувати в службу технічної підтримки для прописування нової MAC-адреси на Вашому порту.

Що входить у вартість підключення?

В плату за підключення входить вартість проведення робіт по підключенню, оренди порту обладнання і роботи системного адміністратора по підключенню Вашого ПК до мережі Langate. В деяких випадках, коли для прокладки кабелю потрібно використати додаткові матеріали, або виконати складні роботи, вартість підключення може бути збільшена, про що Вас обов'язково попередять.

Чи впливає на роботу Інтернету потужність комп’ютера?

Ні, не впливає.

Яку технологію при підключенні використовує Langate?

Наша компанія для підключення використовує сучасні оптичні технології - Ethernet та FTTB («оптика в кожний будинок»), що забезпечує гарантовану швидкість завантаження інформації до 100 Мб/с. Дані технології передбачають прокладання окремого кабелю від нашого комутатора до квартири абонента. Клієнт зі свого боку підключає кабель до мережної карти, або іншого пристрою, якщо про це була домовленість. Підключення PON - це персональний доступ до мережі Інтернет без втрат по оптовоколонному кабелю. Проблеми з негодою, електрикою та іншими зовнішніми факторами Вас не торкнуться. Щоб не сталося, Ви завжди в Інтернеті. Однією із переваг є постійний доступ до ресурсу Інтернет навіть із відсутністю коштів на балансі. Відчуйте переваги від нової швидкості Вашого інтернету до 200 Мб/с.

Яка IP-адреса видається мені при підключення до Інтернету?

При підключення до Інтернету Вам буде видаватися динамічна ІР-адреса. Якщо ж Ви бажаєте одержувати постійну ІР-адресу, Ви можете замовити її за окрему плату.

Що таке логін і пароль?

При підключенні до Інтернету система завжди запитує Вас логін і пароль. Логін і пароль – унікальна комбінація мережних реквізитів, яка дозволяє Вам одержувати доступ до Інтернет.

Що таке трафік?

Коли Ви відкриваєте сторінки (веб-сайти) чи завантажуєте файли, то на Ваш комп’ютер з мережі надходить визначений об’єм інформації. Формується трафік, тобто об’єм даних, що передається за визначений період часу. Розрізняють вхідний та вихідний трафік. Вхідний трафік – це об’єм даних, що завантажились з мережі Інтернет на Ваш комп’ютер. Вихідний трафік – це об’єм даних, що з Вашого комп’ютера завантажився в мережу Інтернет.

Які види трафіку існують?

Існує зовнішній та локальний трафік. Зовнішній – це трафік в мережу Інтернет. Локальний – це трафік в середині мережі Langate.

Я не користуюсь інтернетом вже пів року, мене не відключать?

Якщо Ви будете поповнювати рахунок, не допускаючи від’ємного балансу – то ні. Від’ємний баланс може з'явитися внаслідок зняття абонплати за користування мережею, яку ви повинні сплачувати в будь-якому випадку.

Я перевстановив систему, як тепер налаштувати підключення?

Скористайтесь інструкцією в розділі «Налаштування підключення»

Як підключити Інтернет до ноутбука?

Підключити Інтернет до ноутбука можна двома способами: за допомогою кабелю та бездротовим способом (за допомогою Wi-Fi роутера). Для налаштування маршрутизатора (роутера) необхідно звернутись в розділ «Налаштування роутерів».

Як провести Інтернет в кожну кімнату в квартирі?

Для того, щоб провести інтернет в кожну кімнату в квартирі, Вам необхідний маршрутизатор (роутер). Маршрутизатори бувають дротові, коли до кожного комп’ютера необхідно протягувати кабель, та бездротові, коли можна здійснити підключення за допомогою WiFi, не використовуючи зайвих кабелів. При використанні маршрутизатора для підключення декількох комп’ютерів, потрібне лишень одне підключення до мережі Langate, а це значить, що Ви будете оплачувати лише одну абонентну плату. Потрібно зазначити, що при такому підключенні, швидкість вашого тарифного плану буде ділитись на всі підключені комп’ютери. Для налаштування маршрутизатора (роутера) необхідно звернутись в розділ «Налаштування роутерів».

При підключенні монтажники заведуть кабель до мого обладнання чи тільки в квартиру?

Лінія прокидається до обладнання Абонента (ПК, Телевізор). У випадку, якщо в квартирі Абонента вже є кабель, лінія може бути прокинута до вхідних дверей.

Чи налаштовують Ваші монтажники необхідне обладнання?

При підключенні Абонента монтажники компанії налаштовують все необхідне для користування Інтернетом, кабельним телебаченням. Увага! Налаштування операційних систем та будь-які налаштування, що не торкаються підключення монтажники не здійснюють.

Який термін підключення після подачі заявки?

Підключення здійснюється протягом 3 робочих днів.

При наявності кабелю в квартирі чи обов’язково при підключенні заводити новий кабель?

Якщо існуюча лінія в квартирі Абонента без видимих пошкоджень, то підключення можливе через неї.

Що робити при неякісному підключенню?

Не підписувати Акт виконаних робіт поки не будуть усунені зауваження або ж зв’язатися з Службою Технічної Підтримки.

Навіщо потрібний Wi-Fi?

Wi-Fi- це бездротовий інтернет. Підключаючи інтернет по технології Wi-Fi, ви отримуєте можливість використовувати всі переваги високошвидкісного інтернету на різних приладах: планшет, смартфон, кпк, ноутбук, нетбук, персональний комп’ютер та інші пристрої, що підтримують підключення по технології Wi-Fi. Дякуючи Wi-Fi Ви можете вільно переміщуватися по квартирі, та залишатись в мережі, підключати необхідну кількість обладнання до мережі інтернет без використання незручних кабелів.

Я зайшов на сайт, а мене просять зареєструватися та заплатити гроші. Навіщо мені ще комусь платити крім вас?

Своєму провайдеру Ви платите за користування Інтернетом. В Інтернеті дуже багато серверів і частина з них вміщує інформацію, за яку власник сервера хоче отримувати плату. В цьому випадку Ви платите гроші власнику сервера за ту інформацію, яку він розповсюджує.

Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Langate, такої проблеми немає.

Доступ до сайту може блокуватися антивірусною програмою, фаєрволлом або маршрутизатором, встановленим на Вашому ПК.

Немає доступу до певного сайту. У сусіда, підключеного до Langate, така ж проблема.

Ймовірно, доступ до сайту заблокований адміністрацією сайту на нетривалий час для проведення заходів, наприклад, для захисту сайту або інших налаштувань.

Чи залежить час скачування файлів з Інтернету від швидкості з’єднання?

Так, чим вищою є швидкість з’єднання, тим швидше Ви зможете завантажити файл з мережі.

Чому швидкість Інтернету через Wi-Fi роутер нижча ніж при підключенні кабелем?

Швидкість з’єднання через Wi-Fi роутер залежить не лише від розташування Вашого роутера в квартирі, а й від його технічних характеристик і від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп’ютері.

Як відбувається нарахування абонентної плати?

Зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі. В разі наявності достатньої кількості коштів послуга підключається автоматично без необхідності здійснювати додаткові дії. В разі, якщо коштів на балансі для сплати за послуги не вистачає – послуга автоматично блокується системою до моменту поповнення рахунку. У випадку, коли поповнення рахунку відбувається після 1-го числа – абонентна плата нараховується з дня сплати.

Коли треба сплачувати за послуги?

Оскільки зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі – послугу слід сплачувати в поточному місяці авансом на наступний.

Яким способом можна сплатити за послуги?

Цей пункт вже описаний на новому сайті, доповнень не потребує
Єдине доповнення!!!: Зверніть увагу на те, що при здійсненні операції переказу коштів знімається комісія, тож необхідно слідкувати, щоб сума сплати була рівноцінною вартості тарифного плану. В разі відсутності повної сплати згідно вартості тарифного плану / умов акційних пропозицій – послуги не надаються до моменту повної сплати за послуги.

Як я можу відстежувати нарахування коштів на мій особистий рахунок?

Нарахування коштів на особистий рахунок Абонента можна прослідковувати в розділі Особистий кабінет в підрозділі Звіт по Сплатам.

Я сплатив гроші через банк/термінал, а Інтернет не працює. В Особистому кабінеті інформація про сплату відсутня?

Відсутність інформації про сплату в розділі в розділі Особистий кабінет в підрозділі Звіт по Сплатам означає, що кошти не потрапили на розрахунковий рахунок ТОВ «Лангейт» або сплачено за послуги на помилковий розрахунковий рахунок.
В такому випадку слід:
1. Перевірити правильність логіну, на особистий рахунок якого здійснено сплату
2. При сплаті за послуги по перерахунку слід зважувати на терміни проведення операцій пунктами сплати, тобто на період надходження коштів на особистий рахунок Абонента. В разі, якщо ці терміни вичерпано – слід звернутись до пункту сплати (каси банків, відділення зв’язку УкрПошти, за номерами обслуговування на терміналах і т.д.)
3. Звернутись в службу технічної підтримки (ссилка на телефон), попередньо надіславши сканкопію квитанції про сплату послуг або звернутись в центральний офіс компанії «Лангейт» (ссилка на адресу).

Я сплатив гроші через банк/термінал, а Інтернет не працює. В особистому кабінеті інформація про сплату є?

В такому випадку слід:
1. Перевірити чи внесено достатню суму коштів для користування послугою згідно тарифного плану
2. В разі наявності роутера – перезавантажити його
3. Звернутись в службу технічної підтримки (ссилка на телефон), або звернутись в найближчий офіс компанії «Лангейт» (ссилка на адресу).

Що буде в разі несплати за послуги?

Послуга надається за умови наявності достатньої суми коштів на особовому рахунку Абонента станом на 1-ше число місяця. В разі, якщо послуги не сплачено або сплачено не в повному обсязі – надання послуги припиняється до моменту сплати. У випадку, коли послуга не сплачується Абонентом впродовж 3-х місяців – дія договору припиняється в односторонньому порядку. Відновлення надання послуг після 3-х місяців відсутності сплати коштує 40 грн. (у випадку наявності справного кабелю).

Якщо мене відключили через заборгованість, я знову повинен сплатити за підключення?

Заборгованість виникає у випадку, коли Абонент самостійно активує послугу «Три дні довіри», тим самим гарантує сплату за користування послугою в повній мірі згідно свого тарифного плану. В разі відключення послуг через виникнення заборгованості слід погасити заборгованість та сплатити вартість поточного тарифного плану. У випадку, коли заборгованість не погашено Абонентом впродовж 3-х місяців і дію договору припинено в односторонньому порядку, відновлення надання послуг коштує лише 40 грн. (у випадку наявності справного кабелю), на відміну від нового підключення вартістю 100 грн.

Як я можу скористатися послугою «Три дні довіри»?

В рамках програми лояльності компанія «Лангейт» пропонує послугу «Три дні довіри», яка дає можливість користування послугою Інтернет впродовж 3-х днів з моменту її активації за відсутності коштів на особовому рахунку. Послуга «Три дні довіри» підключається Абонентом самостійно через Особистий Кабінет. В разі активації Абонентом послуги «Три дні довіри» (ссилка на послугу), абонентна плата нараховується з дня активації даної послуги незалежно від факту початку користування послугою. При активації послуги «Три дні довіри» Абонент автоматично погоджується сплатити вартість послуги в повному обсязі згідно тарифного плану незалежно від факту користування послугою впродовж 3-днів дії послуги «Три дні довіри».

Чи можна скористатися послугою «Три дні довіри» двічі за місяць.

Послуга «Три дні довіри» надається Абонентам один раз на місяць.

Аккордион дополнительные услуги
Аккордион кабинет

Особистий кабінет